כשהלוגו מתיישן...

כשעופרה פנתה אלי לגבי ריענון לוגו ועיצוב מחדש - גיליתי עסק משפחתי שהוקם בשנת 1977, עם ניראות ויזואלית מאוד ישנה בלשון עדינה...

האם זה הזמן לחדש את הלוגו? מתי צריך לרענן את הלוגו?

יכול להיות שהעסק שהקמתם לפני שנים רבות מצליח עד היום ועדיין מושך אליו את הלקוחות הקבועים. אבל מה לגבי לקוחות חדשים?

אם כל הניראות הויזואלית ניראית ישנה לעומת המתחרים שלכם - קחו בחשבון שהלקוחות כנראה יילכו אליהם כי מה שהלקוח הפוטנציאלי רואה, הרושם הראשוני שנוצר...זה מה שהוא חושב עליכם.

אם אתם מנסים לשדר שאתם עסק אמין / חדשני / מעודכן / איכותי - חשוב שהשפה הגרפית והלוגו, אכן ישדרו זאת...

נחזור רגע לעופרה מהחנות נעליים שנקראית צעד פלוס, מעבר ללוגו - יש צורך בעידן הנוכחי להיות נוכח ברשתות החברתיות כולל סרטוני מוצר וכמובן לעדכן אותן מידי מספר שבועות / חודשים - תלוי במוצר שאתם מוכרים...

הכנתי להם קליפ קצר ומושך עם חלק מהנעליים המקסימות שלהם. אשמח לשמוע מה דעתכם(:

אז תתחדשו!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

dasdas כל הזכויות שמורות לסטודיו